Introductie
Is klantenservice je tweede natuur? Is je Customer Service stem naar Harvard geweest? Op zoek naar een nieuwe uitdaging in een internationale evenementenomgeving? Ben je bovendien niet bang om in een team het voortouw te nemen? Dan ben jij misschien we de Senior Customer Service Medewerker waar we naar op zoek zijn!
Organisatie
Onze klant is gespecialiseerd in innovatieve identificatieproducten op het werk of op evenementen en verzekert je van een interessante job in een internationale omgeving. Je komt terecht op de afdeling ‘evenementen’, wat betekent dat je verantwoordelijk bent voor enkele van de grootste festivals ter wereld. Wil jij dus achter de schermen meewerken aan de grootste events van de Benelux? Waag je kans!
Functie
Een dag in het leven van… Als Senior Customer Service Medewerker is je belangrijkste doel om klanten de beste service te bieden. Het maakt voor jou niet uit of ze contact met je opnemen via telefoon, social media, e-mail of postduif, jij staat altijd voor ze klaar om een snelle (misschien best geen postduif dus), innovatieve oplossing te bieden. Door je uitstekende service bouw je een langdurige relatie op met de klanten. Ze weten dat ze bij jou altijd terecht kunnent! Alleen contact met klanten? Helemaal niet! Je bent een onmisbaar onderdeel van het team en staat ook in nauw contact met andere afdelingen zoals het Sales en Productie team. Een Senior Customer Service Agent bij onze klant doet meer dan alleen klanten te woord staan, je maakt ook offertes, brengt wijzigingen aan in klantendossiers, maakt verkooporders aan, plant transporten, enz. Kortom: zonder jou kan het bedrijf niet functioneren! Bovendien ben je niet bang om in het team het voortouw te nemen: in de eerste plaats zal je je dagelijkse job uitvoeren maar bij ziektes, vervangingen, verlof, … wordt er van jou verwacht dat je ook andere taken op je neemt. Door jou ervaring in Customer Service slaag je erin om mee te denken met de manager en zo processen te verbeteren, planningen te maken, …
Functie-eisen
Oké en wat moet ik kunnen? Heel leuk, maar wat moet je nu precies hebben of kunnen om aan de slag te gaan als klantenservice medewerker? Excel heeft geen geheimen voor je. SAP? Een pluspunt, maar niet noodzakelijk Nederlans? Geen probleem! Français? Aucun soucis! Engels? No problem! Elke extra taal is een pluspunt, maar niet noodzakelijk. Teamwork? Yes please! Klanten helpen? Geeft je energie! Onthoud… Niemand is perfect! Voor ons is het belangrijk dat jouw energie overeenkomt met die van onze klant.Heb je dus geen idee wat SAP is maar ben je wel de meest gemotiveerde kandidaatr op aarde? Aarzel dan niet om te solliciteren!
Aanbod
In ruil voor dit alles krijg je een uitdagende baan in een internationale omgeving. Je krijgt een mooi salaris (3500-4000 afhankelijk van ervaring) aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques. Werk je graag van thuis uit? Na een introductieperiode van ongeveer zes weken is thuiswerken mogelijk! Kun je niet wachten om aan de slag te gaan? Mail dan je cv als de bliksem naar deborah.notermans@springprofessional.be en wie weet begin jij binnenkort aan het avontuur van je leven!