Ze helpen klanten elke dag verder met de glimlach, via telefoon, chat, webcare… Met één doel: een torenhoge NPS. Ze maken een klik met elke klant, luisteren en denken met hem mee. Het zijn positieve problemsolvers en ook hun klantendossiers zijn altijd tip top in orde.
SKILLS
Customer Service Ninja’s zijn vooral goed in het helpen van klanten.
- Zoeken altijd naar een oplossing.
- Computer geeks (of toch bijna).
- Kregen vroeger veel straf voor hun getetter op school.
- Ervaring met klantendienst of call centers.
- Houden KPI’s in het oog. Maken rapporten om u tegen te zeggen.
- Vlot drietalig, NL-FR-ENG. Soms ook Japans. Het zijn tenslotte ninja’s…
ATTITUDE
Customer Service Ninja’s kunnen breed worden ingezet op alle momenten van de customer journey.
- Zelfs op een bad hair day.
- Flexibel in denken en doen.
- Teamplayers en gangmakers op de vloer.
- Commerciële flair.
- Een hart voor de klant.
FUNCTIE
Customer Service Ninja functies
Ben jij een échte Customer Service Ninja? Dan zijn onderstaande functies misschien wel iets voor jou.
"De consultants van Spring kennen hun vak. Wat heel goed werkt, is het wekelijkse contact: onze teamleaders kunnen altijd feedback geven en de Springers zelf houden structureel contact met hun coach."
TALENT TALK
"Mijn ervaring? Super! Van mij krijgen ze 10/10. Ik heb echt niets aan te merken!"
vacatures
Customer Service Ninja functies
Ben jij een échte Customer Service Ninja? Dan zijn onderstaande functies misschien wel iets voor jou.
Fijn dat je van je laat horen! Vul snel het formulier in en we contacteren je snel.
Job alert
Wil je er als eerste alle nieuwe jobs kennen? Laat je gegevens achter en we sturen je alle alerts.
Je kan drie van de zes domeinen selecteren. Houd je mailbox in de gaten!