Customer Service Ninja

Vlot drietalig. Soms ook Japans. Het zijn tenslotte ninja’s!
scroll

FUNCTIE

Customer Service Ninja

Ze helpen klanten elke dag verder met de glimlach, via telefoon, chat, webcare… Met één doel: een torenhoge NPS. Ze maken een klik met elke klant, luisteren en denken met hem mee. Het zijn positieve problemsolvers en ook hun klantendossiers zijn altijd tip top in orde.
SKILLS
Customer Service Ninja’s zijn vooral goed in het helpen van klanten.
- Zoeken altijd naar een oplossing.
- Computer geeks (of toch bijna).
- Kregen vroeger veel straf voor hun getetter op school.
- Ervaring met klantendienst of call centers.
- Houden KPI’s in het oog. Maken rapporten om u tegen te zeggen.
- Vlot drietalig, NL-FR-ENG. Soms ook Japans. Het zijn tenslotte ninja’s…
ATTITUDE
Customer Service Ninja’s kunnen breed worden ingezet op alle momenten van de customer journey.
- Zelfs op een bad hair day.
- Flexibel in denken en doen.
- Teamplayers en gangmakers op de vloer.
- Commerciële flair.
- Een hart voor de klant.
FUNCTIE
Customer Service Ninja functies
Ben jij een échte Customer Service Ninja? Dan zijn onderstaande functies misschien wel iets voor jou.
- Customer Service Manager
- Customer Service Key Account
- Customer Service Representative
CUSTOMER TALK
Kathy Ceuppens
Orange
"De consultants van Spring kennen hun vak. Wat heel goed werkt, is het wekelijkse contact: onze teamleaders kunnen altijd feedback geven en de Springers zelf houden structureel contact met hun coach."
TALENT TALK
"Mijn ervaring? Super! Van mij krijgen ze 10/10. Ik heb echt niets aan te merken!"
vacatures

Customer Service Ninja functies

Ben jij een échte Customer Service Ninja? Dan zijn onderstaande functies misschien wel iets voor jou.

Is Customer Service niet je ding?

Geen voeling met een Customer Service Ninja? Misschien voel je je meer thuis in een van onze andere profielen.