Introductie
Heb jij al een grondige ervaring in payroll opgebouwd? Ben jij bovendien op zoek naar een nieuwe (freelance of permanente) uitdaging? Dan ben jij de payroll held die wij zoeken!
Organisatie
.
Functie
Als Payroll Officer ben jij verantwoordelijk voor de payroll van zo’n 350-tal medewerkers. Je komt terecht in een HR-team bestaande uit drie personen: een Recruiter, een HR Business Partner en een Payroll Officer (jij). Deze taken behoren (onder andere) tot je takenpakket: Je controleert de tijdsregistratiegegevens. Je coördineert en monitort de samenwerking met het sociaal secretariaat. Je beheert de in- en uitdiensttredingen. Je verzorgt de personeelsadministratie in al haar facetten (vragen over arbeidsongevallen, tijdskrediet,…). Je stelt statistieken en rapporten op met betrekking tot het personeelsbeheer. Kortom, je staat in voor de payroll van A tot Z.
Functie-eisen
Onze ideale HR Officer (met focus op payroll), beschikt over volgende kwaliteiten: Je hebt minstens 5 jaar ervaring in een payroll-functie. Je hebt een zeer goede kennis van Excel en Eblox. Kennis van Xtremis en Protime zijn mooi meegenomen. Je hebt bij voorkeur kennis van PC 200 en PC 149.04. Je spreekt vloeiend Nederlands en durft je ook uitdrukken in het Frans en Engels. Je bent een echt administratief talent en kan zonder problemen om met het behandelen van ad hoc-zaken.
Aanbod
What’s in it for you? Als Payroll talent beloont onze klant jou graag op de volgende manier: Je komt terecht in een internationale omgeving, waar je heel wat kan bijleren. Je kan rekenen op een competitief salarispakket met tal van extralegale voordelen: maaltijdcheques, ecocheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, gsm met abonnement, …). Bovendien kom je terecht in een werkomgeving, waar je regelmatig van thuis uit kan werken en waar er flexibel wordt omgesprongen met opstart- en einduren. Deze opdracht is zowel mogelijk op freelance basis als in vast dienstverband. Daarnaast is ook een 4/5de mogelijk. Interesse? Aarzel niet om ons te contacteren of online te solliciteren! heleen.de.bruyn@springprofessional.be 02 464 29 69