Ben jij de

Klantadviseur banksector – Antwerpen
die we zoeken?

Klantadviseur banksector – Antwerpen

Introductie

Kickstart jouw carrière bij BNP Paribas Fortis! Grijp de unieke kans om een jaar lang te groeien als commercieel administratief medewerker. Dit opleidingsjaar is dé springplank naar een veelbelovende toekomst met tal van doorgroeimogelijkheden.

Functie

Wat kun je verwachten? Een intensieve, betaalde training van zes weken waarin we je volledig klaarmaken voor een dynamische rol. Jij wordt het eerste aanspreekpunt voor klanten: je helpt hen via telefoon, e-mail en online kanalen. Je ontwikkelt je tot een professional die klanten niet alleen ondersteunt, maar hen ook slim en effectief adviseert over bankproducten en diensten. Naast je klantgerichte skills, ga je ook aan de slag met precies administratief werk: je houdt klantgegevens en interacties nauwkeurig bij, zodat je bijdraagt aan een vlotte en efficiënte dienstverlening. Kortom, een jaar vol leren, groeien en kansen – bij een van de grootste namen in de banksector. Ben jij er klaar voor?

Functie-eisen

We zoeken iemand met een sterke interesse in de banksector, minimaal een bachelor diploma en goede communicatieve en administratieve vaardigheden. Je bent sociaal, luistert goed en kunt nauwkeurig werken. Flexibiliteit is belangrijk, want je werkt tussen 7u en 22u, inclusief één zaterdag per maand. Klanttevredenheid staat voor jou altijd voorop, en je neemt graag initiatief om de beste service te bieden.

Aanbod

Wat we bieden, is meer dan alleen een uitdagende start: Je krijgt meteen een contract van onbepaalde duur en een aantrekkelijk bruto salaris tussen €2253,00 en €2888,00, met loonsverhoging na een jaar van 20 tot 25%.In het eerste jaar is er nog geen bedrijfswagen inbegrepen, maar vanaf het tweede jaar krijg je de mogelijkheid om een bedrijfswagen te kiezen! Daarnaast ontvang je maaltijd- en ecocheques, en een groeps- en hospitalisatieverzekering. Dit opleidingsjaar vormt de basis voor verdere groei binnen de banksector, met toegang tot aanvullende opleidingen en certificeringen. Na afloop van het traject ben je een expert in zowel klantcontact als de bijbehorende administratie, en klaar voor de volgende stap in je carrière. Startdatum: 1 februari 2025 Solliciteren uiterlijk: 6 janurari 2025 Sollicitatieproces: Telefonische screening – Eerste kennismaking en selectie. Testen – Online assessments om je vaardigheden en competenties te evalueren. Digitaal gesprek – Online interview met Spring Professional. Fysiek gesprek – Persoonlijk gesprek met het team van BNP Paribas. Klaar om te solliciteren? femke.van.de.perre@springprofessional.be Het referentienummer van deze vacature is 27589

FILL THE FORM

Solliciteer nu

Is deze job volledig je ding? Laat het ons dan zeker weten! Vul onderstaand formulier in en start je nieuw avontuur.

Persoonsgegevens

PDF, DOC, DOCX (max 2 MB)

Contactgegevens

Adresgegevens

You are about to register as a candidate with Spring Professional, brand for XPE Group NV, which in turn is part of The Adecco Group. During your registration, the company will collect and use information about you to make available our services and maintain our relationship with you. Our Privacy Information Statement explains how we collect and use information about you and the rights you have.

Where you choose to give us so called ‘sensitive information’ other than where we ask for it, by giving us that information, you agree that we may use it in the way set out in the Privacy Information Statement.

Niet gevonden wat je zocht?

Bij Spring zijn we altijd op zoek naar toptalenten die bij een van onze klanten of, waarom niet, gewoon bij ons komen werken. Laat je dus van jouw beste kant zien en stel je kandidaat. Zoals het spreekwoord zegt: “Een nee heb je, een ja kun je krijgen!”

Meer vacatures

UW VACATURES OP DEZE PAGINA?

Laten we afspreken met een kopje koffie

Ben je op zoek naar nieuwe talenten voor jouw bedrijf? Laat ons zeker iets weten.
Dan gaan wij op zoek naar de juiste mensen. Maar eerst eens babbelen met een lekkere kop koffie!