Introductie
Spring Professional is op zoek naar een Customer Service Medewerker voor zijn klant in Hoboken. Ben jij klantvriendelijk, administratief sterk en op zoek naar een nieuwe en/of eerste uitdaging in de customer service? Lees dan snel verder!
Functie
Het avontuur Je bent verantwoordelijk -samen met je team- voor een correcte opvolging van de klantenorders vanaf het moment dat het order wordt geplaatst (door de klant) tot op het moment dat het juiste order bij de klant is aangekomen; Contacten met klanten (telefonisch, per mail, via chat) ter navolging of wijziging aan hun order. Je toont hierbij het nodige initiatief om dossiers op te volgen zodat ze tijdig worden afgehandeld en dat er een Unique Shopping Experience kan geboden worden naar elke klant; Contacten met de winkel(s) of het magazijn of eventueel transporteurs om de zending tijdig ter plekke te krijgen; Daarnaast heb je ook een informerende/adviserende rol naar de klant toe om deze zo goed mogelijk te ondersteunen in zijn/haar verkoopsbeslissing. Dit kan gaan over product gerelateerde vragen, vragen over garantie, …; Je geeft extra ondersteuning naar het web content team indien mogelijk.
Functie-eisen
Je uitrusting Je bent administratief zeer nauwkeurig en stipt; Je neemt initiatief en stelt vragen indien nodig om tot een snelle oplossing te komen; Je bent communicatief héél sterk in het Nederlands en Frans en dit zowel mondeling als schriftelijk; Stress en het combineren van verschillende taken schrikt je niet af; Je werkt graag in een team en kan een positieve bijdrage leveren aan de teamgeest; Je bent vertrouwd met Outlook, Excel en Word; Je bent bereid om te werken in shiften tussen 10 en 22u, daarnaast zijn je werkuren 50% kantoor – 50% thuis.
Aanbod
Je komt terecht in een sterk groeiende en innovatieve retailketen waar je een veelzijdige functie met uitgesproken verantwoordelijkheid zal uitoefenen. Je krijgt de kans om deel uit te maken van een toonaangevend bedrijf met een professionele uitstraling, een fascinerend productaanbod en een focus op klantentevredenheid.
Clément Dushime clement.dushime@springprofessional.be
Sollicitatie
Clément Dushime clement.dushime@springprofessional.be