Introductie
Wil je werken voor een organisatie voor wie een verbeterde levenskwaliteit voor iedereen echt telt? Is dienstverlening op maat ook voor jou belangrijk?Krijg je energie van een rinkelende telefoon, een mailbox die voortdurend beweegt en een dankjewel van een tevreden klant? Dan ben jij misschien wel de Customer Service Agent waar we naar op zoek zijn!
Organisatie
Voor een klant actief in de zorgsector, zijn we op zoek naar een medewerker om hun Customer Service Team te versterken. Heb je een achtergrond in de zorg? Ideaal! Wel een grote interesse in de zorg? Ook meer dan welkom!
Functie
Wat zijn je belangrijkste verantwoordelijkheden? Het adviseren van de klanten over o.a. verhuur of verkoop van een gamma medisch-technische hulpmiddelen, de flow van afspraken en reservaties. Het beantwoorden van vragen, bezorgdheden of klachten met betrekking tot de voorraden, leveringstermijnen, promoties, of de webshop. Het regelmatig communiceren met de andere diensten om samen oplossingen te vinden in geval van klachten of leveringsproblemen. Het beheren van de administratie op een nauwkeurige en efficiënte manier. Het steeds leveren van een kwalitatieve dienstverlening op een effectieve wijze
Functie-eisen
Wie ben jij? Je hebt een luisterend oor, een sterk ontwikkeld EQ en je bent zowel klantgericht als commercieel ingesteld. Je bent administratief, organisatorisch en communicatief sterk. Je staat klanten graag telefonisch te woord (80% telefonisch, 20% mails en administratie). Je hebt een eerste ervaring in een klantendienst. Voorkennis van medisch-technische hulpmiddelen is niet noodzakelijk, wel een goed leervermogen en de wil om je daarin te verdiepeni. Je bent flexibel en je kan je goed aanpassen aan een snel veranderende omgeving. Je bent niet bang om de klant de beste oplossing op maat te bieden in plaats van de goedkoopste standaardoplossing. Je werkt vlot met verschillende computerprogramma’s en MS Office.
Aanbod
Wat zit er in voor jou? Een voltijdse functie en een contract van onbepaalde duur en de keuze tussen ene 38 of 40-urenweek Een competitief salarispakket met extralegale voordelen zoals maatlijdcheques, hospitalisatie- en groepsverzekering. De mogelijkheid om tot 2 dagen per week vanuit thuis te werken na opleiding. Interesse? Laat mij dan snel iets weten! Mailen mag je naar deborah.notermans@springprofessional.be. En onthou dat niemand perfect is! Voldoe je niet aan alle vereisten, maar heb je wel een grote dosis aan motivatie? Solliciteer dan toch! Wie weet word jij dan toch de nieuwe Customer Care Advisor.