Introductie
Wanted: Customer Service Expert. Sta jij elke dag met de glimlach op en krijg je er energie van om anderen te helpen? Houd jij altijd je ‘cool’ en slaag je erin om complexe vragen te beantwoorden? Ben je bovendien een echte storyteller en hebben sociale media geen geheimen voor jou? Heb jij net overal JA op geantwoord? Dan ben jij diegene waar we naar op zoek zijn!
Organisatie
Voor één van onze klanten, actief in de telecom, zijn we immers op zoek naar een Customer Service Expert die zonder problemen (en zonder brandblusser) brandjes bij onze klanten kan blussen. De ideale kandidaat weet dat de klant ALTIJD koning is en helpt hen met plezier verder met allerlei vragen en/of klachten.
Functie
Wat kan je verwachten? Als Customer Service Expert behandel & coördineer je de meest complexe klachten van ontevreden klanten afkomstig van verschillende kanalen (Social Media, Mediator, Press, Communities,…). Je hanteert de nodige humor als je via sociale media op vragen van klanten antwoordt maar blijft altijd professioneel (move over, Bol.com!) Je ben een ambassadeur van het merk en werkt mee aan de digitalisering van Customer Support. Werk je graag van thuis? Dat kan 50% van de tijd! Kom je liever naar kantoor? De deuren staan altijd open (als je jouw badge niet vergeet ).
Functie-eisen
De ideale kandidaat: Heeft al een eerste ervaring in de Customer Service omgeving Denkt niet in problemen maar in oplossingen. Je bent een TikTok Queen (King), neemt altijd je Insta-hubby (wife) mee op vakantie en Mark Zuckerberg kan waarschijnlijk nog iets van jouw Facebook skills leren. Kortom, sociale media zijn je 2e natuur. Communiceren? Je kan niet enkel mondeling maar ook schriftelijk jezelf goed uitdrukken en dit zowel in het NEDERLANDS als in het FRANS.
Aanbod
Zie jij jezelf in deze functie? Mail dan zeker je cv naar hanne.vandermeeren@springprofessional.be! Je krijgt niet enkel een contract van onbepaalde duur in een bruisende omgeving maar ook een competitief brutoloon aangevuld met tal van extralegale voordelen!