Ben jij de

Customer Care Consultant – Roeselare
die we zoeken?

Customer Care Consultant – Roeselare

Introductie

Wil je werken voor een organisatie voor wie een verbeterde levenskwaliteit voor iedereen echt telt? Is dienstverlening op maat ook voor jou belangrijk?Krijg je energie van een rinkelende telefoon, een mailbox die voortdurend beweegt en een dankjewel van een tevreden klant? Dan ben jij misschien wel de Customer Service Agent waar we naar op zoek zijn!

Organisatie

Voor een klant actief in de zorgsector, zijn we op zoek naar een medewerker om hun Customer Service Team te versterken. Heb je een achtergrond in de zorg? Ideaal! Wel een grote interesse in de zorg? Ook meer dan welkom!

Functie

Wat zijn je belangrijkste verantwoordelijkheden? Het adviseren van de klanten over o.a. verhuur of verkoop van een gamma medisch-technische hulpmiddelen, de flow van afspraken en reservaties. Het beantwoorden van vragen, bezorgdheden of klachten met betrekking tot de voorraden, leveringstermijnen, promoties, of de webshop. Het regelmatig communiceren met de andere diensten om samen oplossingen te vinden in geval van klachten of leveringsproblemen. Het beheren van de administratie op een nauwkeurige en efficiënte manier. Het steeds leveren van een kwalitatieve dienstverlening op een effectieve wijze

Functie-eisen

Wie ben jij? Je hebt een luisterend oor, een sterk ontwikkeld EQ en je bent zowel klantgericht als commercieel ingesteld. Je bent administratief, organisatorisch en communicatief sterk. Je staat klanten graag telefonisch te woord (80% telefonisch, 20% mails en administratie). Je hebt een eerste ervaring in een klantendienst. Voorkennis van medisch-technische hulpmiddelen is niet noodzakelijk, wel een goed leervermogen en de wil om je daarin te verdiepeni. Je bent flexibel en je kan je goed aanpassen aan een snel veranderende omgeving. Je bent niet bang om de klant de beste oplossing op maat te bieden in plaats van de goedkoopste standaardoplossing. Je werkt vlot met verschillende computerprogramma’s en MS Office.

Aanbod

Wat zit er in voor jou? Een voltijdse functie en een contract van onbepaalde duur en de keuze tussen ene 38 of 40-urenweek Een competitief salarispakket met extralegale voordelen zoals maatlijdcheques, hospitalisatie- en groepsverzekering. De mogelijkheid om tot 2 dagen per week vanuit thuis te werken na opleiding. Interesse? Laat mij dan snel iets weten! Mailen mag je naar fawzi.mezher@springprofessional.be. En onthou dat niemand perfect is! Voldoe je niet aan alle vereisten, maar heb je wel een grote dosis aan motivatie? Solliciteer dan toch! Wie weet word jij dan toch de nieuwe Customer Care Advisor.

FILL THE FORM

Solliciteer nu

Is deze job volledig je ding? Laat het ons dan zeker weten! Vul onderstaand formulier in en start je nieuw avontuur.

Persoonsgegevens

PDF, DOC, DOCX (max 2 MB)

Contactgegevens

Adresgegevens

You are about to register as a candidate with Spring Professional, brand for XPE Group NV, which in turn is part of The Adecco Group. During your registration, the company will collect and use information about you to make available our services and maintain our relationship with you. Our Privacy Information Statement explains how we collect and use information about you and the rights you have.

Where you choose to give us so called ‘sensitive information’ other than where we ask for it, by giving us that information, you agree that we may use it in the way set out in the Privacy Information Statement.

Niet gevonden wat je zocht?

Bij Spring zijn we altijd op zoek naar toptalenten die bij een van onze klanten of, waarom niet, gewoon bij ons komen werken. Laat je dus van jouw beste kant zien en stel je kandidaat. Zoals het spreekwoord zegt: “Een nee heb je, een ja kun je krijgen!”

Meer vacatures

UW VACATURES OP DEZE PAGINA?

Laten we afspreken met een kopje koffie

Ben je op zoek naar nieuwe talenten voor jouw bedrijf? Laat ons zeker iets weten.
Dan gaan wij op zoek naar de juiste mensen. Maar eerst eens babbelen met een lekkere kop koffie!