Introductie
Ben jij zo nauwkeurig dat Sheldon Cooper nog iets van je kan leren? Werk je gestructureerder dan Monica Geller? Ben je bovendien op zoek naar een nieuwe uitdaging? Dan ben jij misschien wel de Back Office Medewerker waar we naar op zoek zijn!
Organisatie
.
Functie
In het hartje van Brussel zal jij voor een grote energieleverancier de adminstratieve verwerking van onder andere verhuisdossiers voor je rekening nemen. Je bent een onmisbare schakel in het bedrijf want zeg nu zelf, zonder backoffice sta je toch nergens? 😉 Een dag in het leven van… Uiteraard start je de dag met een koffie (of thee, of chai latte) want zeg nu zelf, een dag zonder koffie is een dag niet geleefd 😉 Daarna ga je aan de slag. Je bent verantwoordelijk voor: De verwerking van verhuisdocumenten Het aanpassen en updaten van klantengegevens Meterstanden opvragen en inbrengen Correcties op facturen opvolgen Persoonlijke plan van klanten aanpassen … Kortom… een administratieve functie met veel afwisseling!
Functie-eisen
De ideale kandidaat: Is perfect Nederlands OF Franstalig, elke extra taal is een pluspunt maar geen vereiste Kan zich makkelijk binnen Brussel verplaatsen Is nauwkeurig en heeft oog voor detail Kan liefst morgen al beginnen 😉
Aanbod
In ruil voor dat alles krijg je een mooi loon aangevuld met verschillende extralegale voordelen zoals maaltijd- en ecocheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, persoonlijke begeleiding voor de rest van je carrière én de mogelijkheid tot het volgen van opleidingen. Het gaat voorlopig om een tijdelijke opdracht tot eind mei. Verlenging tot het einde van het jaar is mogelijk. Lijkt deze functie op je lijf geschreven? Mail dan als de bliksem je cv naar deborah.notermans@springprofessional.be en wie weet ga jij binnenkort wel voor ons aan de slag!