Introductie
Onze partner: dé gedurfde uitdager op de Belgische telecommarkt! Met meer dan 3,3 miljoen klanten biedt onze partner innovatieve mobiele, vaste, internet- en tv-oplossingen. Hun voortdurende investeringen in digitale transformatie zorgen ervoor dat ze hun klanten de beste zorg kunnen bieden. Ben jij gepassioneerd door alles wat digitaal is en wil je deel uitmaken van een bedrijf dat de uitdagingen van morgen aangaat? Dan ben jij misschien wel de persoon die we zoeken!
Functie
Wat ga je doen? Jij ondersteunt de eerstelijns contactcentra en coaches bij technische vragen, waardoor jij het team helpt vlotter te werken. Jij analyseert problemen, lost ze op, wijst ze toe aan de juiste teams, en volgt trouble tickets en e-mails nauwkeurig op in samenwerking met 2e en 3e lijns teams. Jij detecteert incidenten met impact op klanten en zorgt ervoor dat de juiste processen worden gevolgd om alles zo soepel mogelijk te laten verlopen. Jij houdt klanten op de hoogte van de status van hun probleem en zorgt ervoor dat je altijd relevante informatie verzamelt voor een efficiënte communicatie. Jij speelt een cruciale rol bij de lancering van nieuwe producten en diensten door te zorgen voor de juiste ondersteuning en naadloze overgang.
Functie-eisen
Wat breng je mee? Jij hebt 1 tot 2 jaar ervaring in klantenservice, waardoor je de noden van klanten goed begrijpt. Jij hebt kennis van contactcenteractiviteiten en weet hoe je hier optimaal gebruik van kunt maken. Jij hebt een sterke interesse in nieuwe technologieën en leert snel om up-to-date te blijven in deze dynamische omgeving. Jij beschikt over sterke luister- en communicatievaardigheden, waardoor je klanten en collega’s moeiteloos te woord kunt staan. Jij beheerst het Nederlands en het Frans professioneel, zodat je zonder problemen met klanten in beide talen kunt communiceren. Je bent bereid om in shiften te werken: 8u-16u30 of 9u30-18u; en soms op een zaterdag.
Aanbod
Wat bieden wij jou? Jij werkt in een dynamische omgeving die gericht is op maximale ontwikkeling, zowel persoonlijk als professioneel. Jij maakt deel uit van een innovatief bedrijf waar klantenzorg centraal staat en jouw ideeën worden gewaardeerd. Jij krijgt een competitief salaris, een prestatiebonus, 32 verlofdagen, maaltijdcheques en een uitgebreide medische verzekering. Jij draagt bij aan de lancering van nieuwe producten en diensten en denkt proactief mee over hoe deze het best ondersteund kunnen worden. Jouw inzet op zaterdag wordt beloond met een bonus. Jij krijgt een maand opleiding om alles onder de knie te krijgen, en daarna kun je twee dagen per week thuiswerken. Ben jij klaar om je carrière een boost te geven en mee te bouwen aan de toekomst van de telecom? We kijken ernaar uit om jou te verwelkomen! Interesse? Laat van je horen! Solliciteer met CV: fawzi.mezher@springprofessional.be