Ben jij de
die we zoeken?
Als administratief bediende ben je de interne schakel tussen de klant enerzijds en de verschillende interne diensten anderzijds (Warehousing, Customer Service, Transport, IT).
Je garandeert een optimale communicatie en bewaakt de noden van de klant.
Jouw takenpakket:
De opvolging van:
Inkomende en uitgaande goederen met dossierbeheer hieraan gelinkt
Retours
Orders
Klachtenbehandeling en zoeken naar oplossingen
Data processing in Excel
Anderzijds ook nog:
De communicatie met en opvolging van de verschillende interne diensten
Een proactieve bijdrage leveren aan onze continuous improvement methodiek
Kortom; een zeer veelzijdige functie met zowel administratieve (80%) als communicatieve (20%) taken.
Jij hebt:
De juiste werkmentaliteit
De juiste goesting voor administratief werk
Eventueel ervaring binnen logistiek (Pluspunt!)
Kennis van NL en ENG, FR zou helemaal top zijn
Ervaring met software programma’s, zoals MS Office
Onze klant biedt een uitdagende functie in een prettige en dynamische werkomgeving, waaronder valt:
Een voltijdse functie (37u30/week)
Tewerkstelling op lange termijn
Aantrekkelijk salaris aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques (8 euro/gewerkte dag),
hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, …
Naast de wettelijke vakantiedagen bieden zij sectorale feestdagen (4/jaar) & ADV dagen (6/jaar) &
anciënniteitsdagen (1 dag/5 jaar)
Kortingsvoordeel bij verschillende van de eigen klanten
Bij Spring zijn we altijd op zoek naar toptalenten die bij een van onze klanten of, waarom niet, gewoon bij ons komen werken. Laat je dus van jouw beste kant zien en stel je kandidaat. Zoals het spreekwoord zegt: “Een nee heb je, een ja kun je krijgen!”
UW VACATURES OP DEZE PAGINA?
Ben je op zoek naar nieuwe talenten voor jouw bedrijf? Laat ons zeker iets weten.
Dan gaan wij op zoek naar de juiste mensen. Maar eerst eens babbelen met een lekkere kop koffie!