Organisatie
Als administratief bediende ben je de interne schakel tussen de klant enerzijds en de verschillende interne diensten anderzijds (Warehousing, Customer Service, Transport, IT). Je garandeert een optimale communicatie en bewaakt de noden van de klant.
Functie
Jouw takenpakket: De opvolging van: Inkomende en uitgaande goederen met dossierbeheer hieraan gelinkt Retours Orders Klachtenbehandeling en zoeken naar oplossingen Data processing in Excel Anderzijds ook nog: De communicatie met en opvolging van de verschillende interne diensten Een proactieve bijdrage leveren aan onze continuous improvement methodiek Kortom; een zeer veelzijdige functie met zowel administratieve (80%) als communicatieve (20%) taken.
Functie-eisen
Jij hebt: De juiste werkmentaliteit De juiste goesting voor administratief werk Eventueel ervaring binnen logistiek (Pluspunt!) Kennis van NL en ENG, FR zou helemaal top zijn Ervaring met software programma’s, zoals MS Office
Aanbod
Onze klant biedt een uitdagende functie in een prettige en dynamische werkomgeving, waaronder valt: Een voltijdse functie (37u30/week) Tewerkstelling op lange termijn Aantrekkelijk salaris aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques (8 euro/gewerkte dag), hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, … Naast de wettelijke vakantiedagen bieden zij sectorale feestdagen (4/jaar) & ADV dagen (6/jaar) & anciënniteitsdagen (1 dag/5 jaar) Kortingsvoordeel bij verschillende van de eigen klanten