Introductie
Wil jij werken voor een bekende telecom- en ICT-uitdager die continu investeert in uitstekende dienstverlening voor B2B-klanten? Klaar voor de digitale transformatie in de B2B-afdeling van onze partner? Ben jij de ideale Customer Care Representative? Jouw missie: End-to-end schakel tussen Orange en zakelijke klanten. Proactief klantinteractie.
Functie
Belangrijkste taken als Customer Care Representative B2B: Inkomende oproepen, uitgaande oproepen, en e-mails behandelen voor toegewezen klanten. Vragen beantwoorden, problemen oplossen met respect voor KPI’s. Beschikbaarheidsgarantie voor klantenportefeuille. On-site ondersteuning en deelname aan klantbezoeken en interne vergaderingen. Communicatie van klantinformatie met betrokken afdelingen.
Functie-eisen
De ideale Customer Care Representative B2B profiel: 1-3 jaar klantenservice-ervaring. Kennis van kantoorapplicaties. Commercieel inzicht, goede luistervaardigheden. Diplomatiek en stressbestendig. Vloeiend in Nederlands/Frans.
Aanbod
Jouw verloning als Customer Care Representative B2B: Dynamische werkomgeving met waardering voor positieve inbreng. Coaching en nauwe opvolging als project consultant met een contract van onbepaalde duur. Competitieve verloning en voordelenpakket bij de klant. 32 verlofdagen om op te laden. Werken van maandag tot vrijdag met home office na inwerkperiode. Klaar om te starten? Stuur je cv als de bliksem naar fawzi.mezher@springprofessional.be en wordt onderdeel van het team!