Introductie
Onze partner, een ware uitdager op de telecommarkt! Hier streven ze naar innovatie en klanttevredenheid, en zijn ze op zoek naar een enthousiaste teamspeler om hun provisioning-team te versterken. Ben jij klaar om de volgende stap in je carrière te zetten en deel uit te maken van een dynamisch bedrijf dat de klant centraal stelt? Lees dan verder en ontdek de mogelijkheden die ze bieden.
Functie
Jobomschrijving: Je verzekert de end-to-end opvolging van provisioning-verzoeken voor mobiele telefonie. Je volgt verzoeken op, inclusief eerste niveau analyse van storingen en technische problemen. Je wijst specifieke problemen toe die van invloed zijn op de provisioning Service Level Agreement of kwaliteit. Je biedt ondersteuning aan teams van het 2e en 3e niveau om een juiste oplossing te garanderen. Je zorgt voor de invoer van klantgegevens in de databases om activering mogelijk te maken. Je verwerkt noodzakelijke wijzigingen in klantcontracten.
Functie-eisen
Functieprofiel: Je bent klantgericht en hebt een servicegerichte houding. Uitstekende communicatie- en luistervaardigheden. Je bent proactief en analytisch, met een passie voor het oplossen van problemen. Je hebt interesse in technologie. Je bent vloeiend in zowel Nederlands als Frans; basis kennis van Engels is een pluspunt. Je bent bereid om af en toe op zaterdag te werken.
Aanbod
Aanbod: Je werkt in een dynamische werkomgeving die essentieel is voor de klantbeleving. Je maakt deel uit van een professionele hotspot met een sterk innovatieve sfeer. Ontwikkel je volledige potentieel door samen te werken met zeer bekwame collega’s en door voortdurende training. Je kunt uitkijken naar een competitief salaris- en voordelenpakket. Na een inloopperiode mag je 2 tot 3 dagen per week telewerken. Interesse? Laat van je horen: katelyne.dai.pre@springprofessional.be.