Ben jij de

Administratief medewerker / planner IT B2B – Diegem
die we zoeken?

Administratief medewerker / planner IT B2B – Diegem

Introductie

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Administratief medewerker en planner om het team van onze klant in Diegem te versterken, met een focus op de Benelux-regio. Als spilfiguur in de dagelijkse operaties van een toonaangevend wereldwijd IT-bedrijf ben jij verantwoordelijk voor de planning en coördinatie van werkzaamheden. Je bouwt sterke relaties op met klanten en collega’s, terwijl je zorgt voor een vlekkeloze uitvoering van de dagelijkse planning.

Functie

Jouw verantwoordelijkheden: Jij beantwoordt inkomende oproepen snel en professioneel, en zorgt daarbij voor een uitzonderlijke klantbeleving. Jij houdt het team en klanten continu op de hoogte van de voortgang en status van cases door duidelijke en consistente communicatie. Jij beheert de dagelijkse planning en dispatching van oproepen, en past deze aan waar nodig om in te spelen op veranderende behoeften. Jij werkt nauw samen met field engineers en business teams om problemen op te lossen en klantgerichte oplossingen te bieden. Jij volgt de bedrijfsrichtlijnen, stelt verbeteringen voor en neemt actief deel aan teamoverleg om processen te optimaliseren.

Functie-eisen

Jouw profiel: Jij hebt sterke typ-, telefonische- en communicatieve vaardigheden die je dagelijks inzet om klanten en collega’s te ondersteunen. Jij hebt ervaring met administratieve taken, planningstools en commerciële processen, en bent goed bekend met Microsoft Office. Jij hebt een analytische denkwijze en begrijpt service level agreements (SLA’s) goed. Jij spreekt en schrijft vloeiend Engels, waardoor je vlot kunt communiceren in een Engelstalige omgeving. Jij bent een teamspeler die flexibel, proactief en gestructureerd werkt en altijd oplossingen biedt.

Aanbod

Wat bieden wij jou? Jij krijgt de kans om te werken voor een wereldwijd bekend bedrijf met tal van groeimogelijkheden. Jij ontvangt een salaris afgestemd op jouw ervaring en vaardigheden. Jij krijgt 20 verlofdagen, maaltijdcheques en een uitgebreide medische verzekering. Jij krijgt coaching en ondersteuning van HR-professionals om je carrière naar een hoger niveau te tillen. Jij wordt deel van een hecht team dat oog heeft voor jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling. Jij krijgt een vast contract, zodat je zeker bent van stabiliteit en werkzekerheid. Klaar om de volgende stap in je carrière te zetten? Solliciteer nu en sluit je aan bij het team! Solliciteer via de link of stuur je CV per direct door naar fawzi.mezher@springprofessional.be Ik kijk ernaar uit je te ontmoeten!

FILL THE FORM

Solliciteer nu

Is deze job volledig je ding? Laat het ons dan zeker weten! Vul onderstaand formulier in en start je nieuw avontuur.

Persoonsgegevens

PDF, DOC, DOCX (max 2 MB)

Contactgegevens

Adresgegevens

You are about to register as a candidate with Spring Professional, brand for XPE Group NV, which in turn is part of The Adecco Group. During your registration, the company will collect and use information about you to make available our services and maintain our relationship with you. Our Privacy Information Statement explains how we collect and use information about you and the rights you have.

Where you choose to give us so called ‘sensitive information’ other than where we ask for it, by giving us that information, you agree that we may use it in the way set out in the Privacy Information Statement.

Niet gevonden wat je zocht?

Bij Spring zijn we altijd op zoek naar toptalenten die bij een van onze klanten of, waarom niet, gewoon bij ons komen werken. Laat je dus van jouw beste kant zien en stel je kandidaat. Zoals het spreekwoord zegt: “Een nee heb je, een ja kun je krijgen!”

Meer vacatures

UW VACATURES OP DEZE PAGINA?

Laten we afspreken met een kopje koffie

Ben je op zoek naar nieuwe talenten voor jouw bedrijf? Laat ons zeker iets weten.
Dan gaan wij op zoek naar de juiste mensen. Maar eerst eens babbelen met een lekkere kop koffie!